Thursday, March 10, 2011

Jika

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

"Jika teringat tentang dikau, jauh di mata dekat dihati"....

Terus terang gua kata, ini adalah antara lirik dan lagu kegemaran gua. Gua tak tau kenapa, tapi apa yang gua boleh katakan, gua tak pernah bosan dengar lagu ni.

Paling best, lagu ni femes masa gua duk belajar kat universiti dulu. Kalau tengok video klipnya, memang sebijik ngan drama yang gua pernah buat kat library universiti. Sampai skrg, kalau gua dengar lagu ni, gua akan ingat kisah tu. Kisah penuh imaginasi seorang lelaki.

Dan kini, selepas hampir 10 tahun berlalu, kisah itu masih segar dalam ingatan gua. Bukan sebab gua ni punya daya ingatan kuat, tapi kisah itu berulang kembali dengan kehadiran watak baru. Maknanya, ia memberi peluang kepada gua untuk buat drama sekali lagi...



LELAKI SABAH: Hebat manapun drama itu, ia tidak mampu menandingi filem ciptaan gua bersama seorang wanita.

2 comments:

  1. heheheh..thanks Zurina J..

    Logo dah lekat dah...so skrg gua dan jadi Wasabberss...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...